Krása ženy.

4. 7. 2007

Malý chlapec sa pýta mamy:

„Prečo plačeš?"
"Preto lebo som žena," odpovedala mu.
"Nerozumiem," hovorí syn.
Jeho mama ho iba objala a povedala:
"A nikdy ani neporozumieš."
Za nejakú dobu sa chlapec opýtal svojho otca:
"Prečo sa mi zdá, že mama plače bez dôvodu?"
"Všetky ženy plaču bez dôvodu," iba toľko mu odpovedal otec.

Malý chlapec vyrástol a stal sa mužom, ale stále nerozumel, prečo ženy plačú.
Nakoniec volal Boha a keď sa dovolal, opýtal sa:
"Bože, prečo sa ženy rozplačú tak ľahko?"
Boh odpovedal:
"Keď som tvoril ženu, musela byť výnimočná.
Urobil som jej plecia dosť silné na to, aby uniesla váhu sveta,
ale tak jemné, aby poskytovali pohodlie.
Dal som jej vnútornú silu, aby vydržala pôrod dieťaťa a odmietnutie,
ktoré raz veľmi okúsi od svojich detí.
Dal som jej tvrdosť, ktorá jej pomôže stále pokračovať,
keď sa všetci ostatní vzdávajú, a starať sa o svoju rodinu napriek
chorobám a únave bez sťažovania.
Dal som jej cit, milovať svoje deti za všetkých okolností, dokonca aj vtedy,
keď ju jej dieťa hlboko ranilo.
Dal som jej silu prijať svojho manžela napriek jeho chybám
a sformoval som ju z jeho rebra, aby chránila jeho srdce.
Dal som jej múdrosť, aby vedela, že dobrý manžel nikdy neraní svoju ženu,
ale niekedy skúša jej silu a rozhodnosť stáť vedľa neho bez výhrad.
A nakoniec som jej dal slzu, ktorú uroní, ktorá je výlučné iba jej,
aby ju použila kedykoľvek je to potrebné.

Vidíš:
Krása ženy nie je v šatách, ktoré nosí, v postave ktorú má, ani v spôsobe akým si češe vlasy.

Krása ženy musí byť v jej očiach pretože tie sú bránou k jej srdcu, miesta, kde sídli láska.

Zverejnil jaro  

1 komentárov:

Teším sa, že sú ľudia, ktorí svoj optimizmus a múdrosť ponúkajú aj iným.

repa povedal(a)...
27. decembra 2020 o 20:28  

Zverejnenie komentára